אתר 'בקטנה' משווה מחירי הובלות קטנות בירושלים

מוביל עם רכב קטן

מדי יום נעשות בעיר ירושלים לבדה עשרות הובלות קטנות מסוגים שונים – החל מהובלת רהיטים, פריטים חשמליים או דירות קטנות ובחודשים מסוימים, הביקוש יכול להגיע אפילו למאות!

לראשונה בירושלים, האתר 'הובלות בקטנה' שם לו למטרה לעזור לכל מי שזקוק לשירותי הובלות קטנות בירושלים להשוות מחירים זולים ולהוביל כמעט כל דבר במחירים מוזלים הודות לשיטת השוואת מחירים ייחודית שמאפשרת לגולשים להשוות מובילים בשיטת מכרז אונליין. החמיר? לגמרי בחינם. איך זה יכול להיות? לפניכם המודל שיהפוך כמעט כל הובלה למשתלמת במיוחד.

מהי הובלה קטנה?

בניגוד לשמה, הובלה קטנה תופסת את נפח ההובלות הגדול בישראל. מדובר למעשה במגוון סוגים של העברת פריטים (כיד הדמיון) ממקום אחד לאחר.

על פי האתר 'הובלות בקטנה' עולה שמרבית ההזמנות והשוואת המחירים היו עבור שירותי הובלות סטודנטים, העברת ספות ומערכות ישיבה, ארונות ואיך לא – מקררים. באופן כללי מדובר בהעברה של פריט בודד גדול או קטן ועד להעברת דירות קטנות. תיאור מפורט יותר של התחום אפשר למצוא בכתבה הבאה.

מי מבצע הובלות קטנות בירושלים?

בקצרה כולם. אך כאן אתם צריכים לשאול את עצמכם האם כל אחד יכול לעשות את זה במחיר זול? תחשבו לרגע שאתם צריכים להוביל ארון וקראתם לחברה גדולה שהצוות שלה מגיע אליכם עם משאית שמתאימה להעברת דירה.

האם במקרה כזה המחיר יכול להיות זול? הכל יחסי אבל תהיו בטוחים שמוביל בודד שיגיע עם טנדר קטן יכול לעשות את אותה הובלה בדיוק אך בהנחה של עשרות אחוזים…

כלומר אם בהובלת דירות יש הבדל גבוה במחירים, בקטנות ההפרשים אפילו הרבה יותר מורגשים. אז מה עושים ואיך אפשר למצוא מוביל מתאים? אפשרות אחת היא להתקשר אל מספר חברות ומובילים בירושלים והסביבה ולאסוף הצעות מחיר.

זאת שיטה לא רעה אך היא טומנת בחובה מספר חסרונות כמו אי היכולת שלכם לחזות מי פנוי בתאריך המבוקש, האם מדובר במוביל אחד (מעולה להובלה של פריט לא כבד מאוד אך פחות טוב להובלת פריטים מורכבים או דירה קטנה) ומעל הכל אינכם יכולים לדעת כמה זה הולך לעלות ואם לאור המחיר ההובלה עדיין תהיה משתלמת (לא משתלם להשקיע 500 שקב בהובלת פריט ששויו 300 שקלים…)

איך אתר 'הובלות בקטנה' עוזר לכם למצוא מוביל פנוי?

באתר רשומים עשרות מובילים מירושלים שכל ההתמחות שלהם היא הובלות קטנות בעיר או מחוצה לה. כשמגיע גולש שמעוניין להשוות מחירים הוא ממלא את פרטי השירות המבוקש, התאריך והיעד ובתוך דקות מקושר עם עד 3 מובילים פנויים בתאריך הרצוי שמעוניינים להוביל עבורו ואף מוכנים להתחרות האחד בשני כדי לזכות בכך.

באופן הזה הגולש מקבל 3 הצעות מחיר מאוד תחרותיות וכל מה שנותר לו הוא לבחור במוביל עם ההצעה הכי טובה ובאופן הזה לחסוך מאות שקלים.

מאפיין נוסף שייחודי לאתר הוא היכולת לאתר מובילים שנמצאים במסלול ההובלה. לדוגמה, מובילים מירושלים שיוצאים ביום נתון אל אזור המרכז יכולים להיות פתרון מעולה עבור מי שצריך להעביר פריט מירושלים אל אחת מערי המרכז. המחיר במקרים כאלה יכול מן הסתם להיות על גבול המצחיק.

חשוב לציין שכמעט כל המובילים באתר מתמחים בדבר אחד – הובלה קטנה ועל כן יכולים לספק לכם את השירות במחיר יותר זול (אם נחזור להסבר בתחילת הכתבה). כמו כן מעצם היותם ניידים יותר ניתן לבצע הובלות קטנות רבות בירושלים אפילו באותו היום מבלי להיערך לכך יותר מדי זמן.

כמה עולה הובלה קטנה בירושלים?

מאחר ומדובר במגוון רחב של שירותים – החל מהובלת פרטי בודד בתוך ירושלים ועד להעברת דירות סטודנטים או דירות קטנות מחוץ או אל תוך העיר, המחירים מגוונים במיוחד ומתחילים ב-200 שקלים לפעולה פשוטה ויכולים להסתכם בכמה מאות שקלים.

נזכיר שוב – אם תבחרו במובילים שאינם מתאימים להעברת פריטים בודדים, אתם עשויים להידרש לתשלום גבוה אף יותר.

השוואת המחיר באתר בקטנה מאפשרת לכם לקבל הצצה אל מחירים תחרותיים ולעשות את השיקול האישי שלכם אם ללכת עם אחת ההצעות או שלא.

הזוכים בתחרות אוניברסיטת אריאל

פרוייקטי גמר מצטיינים של בוגרי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל

בתחרות פרוייקטי גמר מצטיינים של בוגרי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל זכו שלושת הפרויקטים הבאים העוסקים בשיטות לייעול ושיפור תהליכים בחברות גדולות במדינת ישראל:
במקום הראשון מערכת לניהול פיננסי יעיל ומהימן בטבע,
במקום השני שיטה לקיצור השהות במיון בביה"ח אסותא ובמקום השלישי – הליך חיבור לקוח חדש בחברת החשמל

מחסן לוגיסטי

איך לשכור מחסן במחיר מינימלי

שטחי אחסנה הופכים להיות המצרך המבוקש בשנים הבאות. במגזר העסקי קיימת תחרות מתמדת אחר מחסנים איכותיים וזולים לאחסון והפצת סחורות, במגזר הפרטי הדירות גדלות, המחסנים