כל מה שצריך לדעת על הובלות בירושלים

חברת הובלה מומלצת

עיר הבירה מאופיינת במספר גבוה במיוחד של הובלות שמוזמנות על ידי מגוון קהלים – החל מהובלה של פריטים בודדים, הובלת דירות קטנות או גדולות ועד להובלת משרדים ומפעלים.

מדי שנה מוזמנים שירותי הובלה במיליוני שקלים והאבסורד הוא שמדובר בענף חסר פיקוח שבו הלקוח עשוי להיתקל בקשיים מסוגים שונים כגון אי עמידה בסיכומים, מחירים מופקעים וכדומה.

חברנו לאתר ASK5 המציע שירותי השוואת מחירי הובלה בירושלים על מנת לעשות סדר בענף הלא מסודר ולהביא לכם את המדריך המלא לבחירת חברת הובלה מומלצת במחיר זול (כן, יש חיה כזאת).

אימה בדרך לדירה החדשה…

אלעד בסך הכל רצה לעבור דירה עם משפחתו אך נראה שנפל על החברה הלא נכונים. בטלפון הכל היה נשמע מאוד חיובי, המוביל היה צ'רמר של ממש, המחיר נשמע הוגן ואפילו זול, הובטחו לא כל מני דברים כמו פירוק הארון ומעל הכל ריחף המשפט " אל תדאג, אנחנו נסתדר…".

לכאורה נשמע שהכל הולך להתנהל ברוח טובה אך ביום ההובלה התבררה הטעות שבבחירת האנשים הלא נכונים.

מעבר לאיחור לא אופנתי של מספר שעות, דרשו לפתע המובילים תוספת תשלום עבור חפצים שהם לא ידעו על קיומם, טענו שפירוק הארון מצריך תוספת תשלום ולהפתעת אלעד, צריך גם להזמין מנוף…

מי אשם? תלוי את מי שואלים אך דבר אחד ברור – אם אלעד היה נוקט משנה זהירות ובודק את מי הוא מזמין וטורח להבטיח שלא יהיו הפתעות, הן פשוט לא היו קורות.

אלעד הוא שם בדוי אך האמינו שכמעט מדי יום מתרחשים מקרים דומים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להימנע משרשרת טעויות שנעשתה במקרה הנדון.

רוצים להזמין חברת הובלה בעיר אחרת? לחצו לרשימת הערים המלאה

5 דרכים למצוא חברת הובלה מומלצת בירושלים

יכול להיות שחלקכם תהה מה בדיוק לא היה בסדר בהתנהלות של אלעד וזה בסדר גמור (שהרי בשביל זה אנו כותבי את המדריך הזה) אך אנו בטוחים שתבינו את ההתרשלות לאחר שתקראו את חמשת הטיפים הבאים שיעזרו לכם למצוא את חברת ההובלה המושלמת – מקצועית, מומלצת ובמחיר זול.

השאירו את הטלפון בצד

במציאות של היום, אנחנו מעוניינים לקבל תשובות כאן ועכשיו. נראה כאילו שלאף אחד אין זמן וכולם מנסים להיות יעילים ככל שניתן.

כשצריכים להוביל ארון או מקרר, הטלפון יכול לעזור לאסוף הצעות מחיר אך כשמדובר בהובלה של דירה יש כל כך הרבה משתנים שאתם לא מכירים ושיכולים לשבש את כל התהליך בדיוק ברגע האחרון.

לכן, כשאתם רוצים לקבל הצעת מחיר, התעקשו לעשות את זה בביתכם כך שהמוביל יוכל לראות בדיוק מה צריך להוביל ולא יוכל להתחבא מאחורי סיפורים על חפצים שהוא לא היה מודע להם, חדר מדרגות צר מדי, מעלית נמוכה או מחסור בחניה. נכון שזה יכול לקחת מכם קצת זמן אבל זכרו שזה תהליך שאתם ממש לא רוצים לסכן.

ברגע האחרון קשה למצוא חברת הובלה מומלצת

כפי שכתבנו בתחילה, הביקוש לשירותי הובלה בירושלים הוא מהגבוהים במדינה ואם תחכו לרגע הארון על מנת להזמין מובילים, קיים סיכוי גבוה שההיצע לא יהיה הכי איכותי מהסיבה שהטובים כבר הוזמנו.

כך אתם יכולים לגלוש לסיטואציה שבה אין לכם יותר מדי ברירות ותיאלצו להתפשר על חברת הובלה בינונית ומטה.

הפתרון במקרה הזה מאוד פשוט. סיימו את ההכנות כחודש לפני המועד כך שתחזיקו במספר הצעות מחברות מומלצות.

מהי חברה מומלצת?

מה שמביא אותנו לשאלה המפורסמת. כולם אומרים שהם מומלצים אך כיצד תבחינו בין חאפר לבין מוביל מקצועי והגון?

מעבר להמלצות שתוכלו לקבל, מוביל מקצועי ישמח להגיע אליכם להצעת מחיר (לא יסכים להצעה טלפונית) ואף יעבוד באופן מסודר עם חשבוניות, טופס הזמנת עבודה שכולל את כל החפצים שצריך להוביל, יספק לכם קרטונים בחינם או בתשלום מוזל ואף יחזיק בביטוח מתאים עליו נרחיב מיד.

אל תהיו בטוחים שיש לכם ביטוח על החפצים

כמעט כל חברת הובלה בירושלים תענה לכם שיש לה ביטוח אך במקרים רבים זה יהיה לא מדויק.

ביטוח רכב כל אחד חייב להחזיק על פי חוק אך האם לזה התכוון המשורר כשהזכיר את צמד המילים "ביטוח הובלות"? התשובה היא לא.

ביטוח הובלה הוא נפרד לחלוטין ונערך בנפרד וכך גם הכיסוי שלו שמתייחס לכל פגיעה במהלך העבודה של המובילים – החל מהאריזה, דרך השינוע של החפצים, הסעתם ופריקתם בדירה החדשה.

ההמלצה היא לא לסמוך על המילה ולבדוק שביטוח כזה אכן קיים. זה לא צריך לעלות לכם יותר כסף אך יביא לכם הרבה שקט נפשי.

הביטוח הכי טוב הוא החוזה שלכם

כפי שהסברנו, דרך נפלאה לזהות מובילים מומלצים בירושלים היא לחפש את אלה שיביאו אתם חוזה הובלה ברור ומסודר אך גם אם הם לא מחזיקים באחד כזה אתם לא חייבים לפסול אותם אלא לערוך אחד בעצמכם (אולי אפילו עדיף משום שכך אתם דואגים לרשום את כל הדברים שאתם מצפים ושהוסכמו).

החוזה הוא מסמך משפטי לכל דבר ולכן הסיכויים לאי הבנות ובעיות ירדו באופן ניכר. הוא אינו צריך להיות מורכב אך חייב להכיל את כל הפרטים של העסקה כגון שעת ההובלה, המחיר הסופי, מה צריך להעביר, כתובות, קומות וכו'.

אל תסמכו על המזל – הצלחת ההובלה תלויה בכם

אז מה למדנו? בירושלים יש הרבה מאוד חברות הובלה מומלצות ואיכותיות והאמת שאתם לא צריכים לקחת סיכונים מיותרים.

בפעם הבאה שאתם צריכים שירותי הובלה בעיר, קחו את הטיפים האלה ותראו שאם תעשו את זה באופן מסודר, כל העניין יהפוך להרבה יותר פשוט, מהיר, בטוח ואפילו זול. קחו אחריות, זה ישתלם לכם!

הזוכים בתחרות אוניברסיטת אריאל

פרוייקטי גמר מצטיינים של בוגרי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל

בתחרות פרוייקטי גמר מצטיינים של בוגרי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל זכו שלושת הפרויקטים הבאים העוסקים בשיטות לייעול ושיפור תהליכים בחברות גדולות במדינת ישראל:
במקום הראשון מערכת לניהול פיננסי יעיל ומהימן בטבע,
במקום השני שיטה לקיצור השהות במיון בביה"ח אסותא ובמקום השלישי – הליך חיבור לקוח חדש בחברת החשמל