אל תעברו דירה בירושלים בלי הטיפים האלה

מעבר דירה - אריזת דירה

מעצם היותה העיר הגדולה בישראל הן מבחינת כמות התושבים והן מבחינת שטח השיפוט, ירושלים מאופיינת בכמות מעברי הדירות הגדולה בישראל.

בעוד שכמעט כולם שקועים בתהליך ההובלה של תכולת הדירה, ישנן פעולות חשובות אחרות שכל מי שעובר דירה בעיר חייב לתת עליהן את הדעת. אז את מי צריך לעדכן, איפה מוצאים קרטונים לאריזה ואיך מתכוננים למעבר?

לפניכם כל התשובות לשאלות כל כך נפוצות שנשארות לעתים קרובות חסות מענה.

מה צריך כדי לעבור דירה בירושלים בהצלחה?

לפני שנצלול פנימה, בואו ונסקור תחילה את הפעולות המרכזיות שצריך לעשות על מנת לעבור דירה בהצלחה.

  1. אריזת הדירה.
  2. עדכון פרטים.
  3. הובלה.

נשמע קצר אך בפועל כל נקודה מורכבת ממספר תת סעיפים.

אריזת הדירה למעבר

מדובר באחת המשימות הממושכות והמתישות שקיימות בכל מעבר ובנוסף לאי הנוחות שנובעת מחיים בתוך "בית אריזה מלא בקרטונים" מדובר באחת המשימות שיכולות לקבוע אם המעבר וההובלה יהיו מהירים ויעילים או שתצטרכו לחפש את החולצה האהובה גם שבוע אחרי שתעברו.

בעופן כללי נסביר שאת האריזות צריך להתחיל בשלב המוקדם ביותר – לפחות מספר שבועות לפני תאריך המעבר בתלות בכמות הנפשות והציוד.

איפה קונים קרטונים לאריזת דירה?

ראשית, כדי לארוז באופן הנכון צריך שיהיו לכם קרטונים ומעט חומרי אריזה שמתאימים לכך. איסוף קרטונים עשוי שלא להספיק מפאת הזמן הדרוש לשם כך ומפני שבאריזת דירה אתם צריכים כמה סוגים בגדלים שונים.

לדוגמה, כלים שבירים וכבדים כמו צלחות יארזו בקרטונים קטנים וחזקים בעוד שבגדים וציוד בעל נפח אבל שאינו שביר ייארז בקרטונים גדולים ופשוטים (לא מחוזקים).

יכול להיות שאם אתם עוברים מדירה קטנה תוכלו להסתדר עם מה שתמצאו פה ושם אך אם מדובר בדירה גדולה יותר הסיפור יהיה יותר מסובך.

אפשר לקנות קרטונים מחנויות למוצרי בית אך המחיר עשוי להיות מעט יקר. דרך מעניינת לעשות את זה היא לקנות קרטונים באינטרנט ולקבל אותם עם שליח.

אפשר להזמין קרטונים למעבר באתר 'בסטבוקס' שמבצע משלוחים לכל הארץ. בנוסף כדאי לשקול ולרכוש ציוד אריזה נוסף כמו שקיות גדולות, בסרטי הדבקה, ניירות אריזה וריפוד וכמובן ניילון בועות (פצפצים).

איך ואת מי בירושלים צריך לעדכן בכתובת החדשה?

כשעוברים דירה יש צורך לעדכן מספר גופים בדבר כתובתכם החדשה. לפניכם הגופים בירושלים שצריך לעדכן אך יחד עם זאת עליכם לקחת בחשבון שישנם שירותים ייחודיים שאדם אחד שוכר והשני לא ועל כן אין לראות ברשימה הזאת רשימה סגורה.

עדכון עיריית ירושלים

עיריית ירושלים

יש לעדכן את עיריית ירושלים בכתובת החדשה. מאחר ומעת לעת ישנם שינויים בתהליך, מומלץ להתקשר לעירייה בטלפון 02-6296333.

עדכון חברת 'גיחון'

חשוב לעדכן את הגוף האחראי על תשלומי המים והביוב. בירושלים זהו מוקד הגיחון : 02-5651111 1-800-800093 2070*

משרד הפנים

ניתן לעדכן את משרד הפנים באתר האינטרנט הרשמי ולקבל פרטים נוספים בטלפון 3450*

חברות החשמל, הטלוויזיה, אינטרנט וגז

שינוי פרטים בחברת חשמל יכולה להיעשות באופן פשוט בטלפון 103.

את חברות הגז, התקשורת והטלוויזיה עליכם לעדכן כפי הנדרש על ידי כל חברה. מומלץ להרים טלפון כדי לבדוק את התהליך ולזכור שמעבר דירה יכול להיות הזדמנות מעולה לשפר תנאים, להוריד מחירים ולקבל יותר מכל אחד מהם.

את מי עוד צריך לעדכן?

כל מי שמספק לכם שירות ובכלל זה הבנקים, חברות האשראי, חברות ביטוח, מוסדות לימוד וכדומה.

מעבר לכך מומלץ להיעזר בשירות דואר ישראל "עקוב אחרי" אשר יעביר לכם את המכתבים במידה שנשלחו אל הכתובת הישנה.

הובלת הדירה בירושלים

ההובלה היא אחד התחומים היחידים שבהם לא הכל תלוי בכם ואתם מאוד מושפעים מההתנהלות של המובילים.

תבחרו חברת הובלה מומלצת ותצליחו לעבור כמו גדולים, תיכשלו בבחירה והתוצאות עשויות להיות לא נעימות.

בדיוק לשם כך כתבנו את המדריך כל מה שצריך לדעת על הובלות בירושלים שמסביר כיצד לבחור חברת הובלה מומלצת בירושלים במחיר זול. אנו בטוחים שתמצאו בו עניין ושיוכל לסייע לכם למעבר טוב ונכון.

התאמת צבעים לדירה

רעיונות לצביעת דירה בשנת 2020

כולם צובעים את הדירות שלהם בשלב כזה או אחר וכמעט תמיד עולה השאלה באיזה צבעים לבחור כדי להפיק את המקסימום. בבחירת צבעים מאוד קל ללכת